sábado, 29 de septiembre de 2018

SEMANA 1-5 OUTUBRO

LUNS 1 OUTUBRO
No nome do Pai, do Fillo e do Espírito Santo

A espiritualidade  vicenciana

O carisma e a espiritualidade  vicenciana tratan do encontro con Cristo pobre, presente entre os pobres. Para San Vicente as dúas preguntas clave son: Quen é Xesús e como o sigo?

No seu proceso de conversión ía captando, aos poucos, o sentido das dúas preguntas. A súa conversión é o proceso de coñecer a Xesús e velo representado nos pobres.

Os que somos  vicencianos non debemos conformarnos só con rezar oracións, senón que debemos buscar e seguir a Xesús comprometéndonos en favor dos necesitados e estar dispostos a prestar un servizo alí onde nos necesiten.

Reflexión:
Hoxe pregúntome eu…
Que espazos da miña vida son lugar de encontro con Xesús de  Nazaret? Que poño da miña parte para que Xesús poida falarlle á miña vida? Como coido a miña relación con Xesús para que poida seguir crecendo?

Oración: (San Ignacio)
Toma, Señor, e recibe
toda a miña liberdade,
a miña memoria, o meu entendemento
e toda a miña vontade,
todo o meu haber e o meu posuír;
Déchesmo, Señor;
E a ti tórnocho;
todo é teu,
dispón todo á túa vontade;
dáme o teu amor e graza,
que esta me basta. Amén

VÍDEO: Ampliar horizontes, derribar barreras - 26 TO B




Ampliar horizontes, derribar barreras - 26 TO B

MARTES 2 OUTUBRO
No nome do Pai, do Fillo e do Espírito Santo

SEXAMOS LUZ PARA OS DEMAIS

Se cadra coñecedes esta anécdota:

Era un home que unha noite camiñaba polas escuras rúas do seu pobo levando unha lámpada de aceite acendida. A cidade era moi escura nas noites sen lúa como aquela. Nun determinado momento, atópase cun amigo. O amigo mírao, e de súpeto, recoñéceo. Dáse conta de que é  Fruela, o cego do pobo. Entón, dille:
“Que fas ti que es cego cunha lámpada na man? Se ti non ves!”.
Entón o cego respóndelle:
“Eu non levo a lámpada para ver o meu camiño. Coñezo as rúas de memoria. Levo a luz para que outros atopen o seu camiño cando me vexan a min. Non só é importante a luz que me serve a min, senón tamén a que eu uso para que outros poidan tamén servirse dela”.

A quen che lembra esta anécdota?  Seguro que estás a pensar en Xesús.
El convértese para nós en Luz. E como o fai? Propoñéndonos un estilo de vida, no que nos fai diferentes ao resto das persoas. El, a través da súa entrega desinteresada, foi capaz de cambiar o mundo.

Este pequeno relato pode deixarnos un propósito para realizar durante este día. Cada un de nós imos cumprindo coas nosas responsabilidades e actividades, pero ás veces non nos fixamos no que fan os demais, -e sobre todo no que poden necesitar-.

Reflexión: Propóñoche prestar un pouco máis de atención ao que fan outras persoas próximas a nós: compañeiros, irmáns, pais, etc.
Non sexamos cegos, sexamos orixinais e ofrezamos a nosa luz  á xente que convive connosco con pequenos detalles como o saudar,  dar grazas,  ser amables…, etc.  Seguro que a súa vida mellorará en calidade e tamén a nosa.

Oración: (Todos)
Oh María sen pecado concibida!
Roga por nós que recorremos a ti

VÍDEO:  SÉ MI LUZ 



MÉRCORES 3 OUTUBRO
No nome do Pai, do Fillo e do Espírito Santo

XESÚS LUZ DO MUNDO

Xesús presentouse primeiro como a luz do mundo: "Eu son a luz do mundo..." ( Jn. 8,1); despois mandounos ser tamén nós esa luz para os demais: "Vós sodes a luz do mundo" (Mt. 5,14).
De modo que o mandato é para que todos podamos iluminar o camiño dos demais. Xesús é o Sol que nace do alto: “Pola entrañable  misericordia do noso Deus, visitaranos o sol que nace do alto, para iluminar aos que viven en tebras e en sombra de morte, para guiar os nosos pasos polo camiño da paz” ( Lc 1, 77 b-79)

Reflexión: A nós correspóndenos reflectir esa luz que del recibimos; o noso traballo é facer a función da lúa, que polas noites encárgase de iluminar as tebras reflectindo a luz do sol. Para ser ese reflexo, debemos deixarnos primeiro iluminar por Xesús, ser outros Cristos na terra. Ese é o noso traballo.
Tan intensa e brillante é a luz que emitimos para que o camiño dos demais sexa suficientemente iluminado? O mundo vive en tebras e a luz dun cristián debe brillar o suficiente como para iluminar esa escuridade. Xesús deixouno ben claro: unha lámpada, para que brille, debe colocarse no alto. Como podería servir unha lámpada colocada debaixo da cama ou a mesa?

Oración: Nosopai… (Todos)




XOVES 4 OUTUBRO
No nome do Pai, do Fillo e do Espírito Santo

PARÁBOLA DA LUZ (EN CLAVE DE INTERIORIDADE)

As catro velas estaban a consumirse tranquilamente, o ambiente estaba tan silencioso que se podía oír o diálogo entre elas. A primeira dixo:
- Eu son a Paz, a pesar da miña luz as persoas non conseguen manterme acesa. E diminuíndo a súa chama apagouse totalmente.
A segunda dixo:
- Eu chámome Fe, e son superflua para moitas persoas porque elas non queren saber de Deus, por iso non ten sentido continuar queimándome; ao terminar as súas palabras, un vento abateuse sobre ela. E esta apagouse.
En voz baixa e triste a terceira  vela manifestouse:
- Eu son o Amor, non teño máis forzas para queimar. As persoas déixanme de lado porque só conseguen manifestarme para elas mesmas, esquécense ata daquelas que están ao seu ao redor. E tamén se apagou.
De súpeto entrou unha nena e viu as tres velas apagadas e dixo:
- Que é isto? Vós debeden estar acesas e consumirvos ata o final.
A cuarta vela falou:
- Non teñas medo nena, en canto eu estea acesa poderemos acender as outras velas. Entón a nena tomou a vela da Esperanza e acendeu as que estaban apagadas.
Oxalá que a vela da esperanza nunca se apague dentro de nós!

Reflexión:
Moitas persoas buscan un modelo para seguir, unha luz que lles  ilumine e lles mostre o horizonte. Ás veces búscano fóra: nos artistas, futbolistas ou calquera tipo de persoa famosa. Pero o risco é grande, porque a realidade con frecuencia, non corresponde coa propaganda, nin co que anuncian as revistas.
O mellor é levar esa lámpada acesa no noso interior e así iluminaremos aos demais. Pregúntome: Como podo manter acendidas esas catro velas: PAZ-FE-AMOR-ESPERANZA?

(Pódeno plasmar nunha pequena vela ou comentalo en gran grupo)

Oración:
Todos xuntos cantamos a canción: “Anda, levántate e anda”



VENRES 5 OUTUBRO
No nome do Pai, do Fillo e do Espírito Santo

A NOSA CASA-COLEXIO

TEXTO BÍBLICO      
( Mt 7, 24-27: edificar a casa sobre roca ou sobre area)

“Así, todo o que escoita as miñas palabras e as pon en práctica, pode compararse a un home sensato que edificou a súa casa sobre roca. Caeron as choivas, precipitáronse os  torrentes, sopraron os ventos e sacudiron a casa; pero esta non se derrubou porque estaba construída sobre roca. Ao contrario, o que escoita as miñas palabras e non as practica, pode compararse a un home insensato, que edificou a súa casa sobre area. Caeron as choivas, precipitáronse os  torrentes, sopraron os ventos e sacudiron a casa: esta derrubouse, e a súa ruína foi grande”

ORACIÓN
Oración polos meus compañeiros de clase

Pai,
Nos comezos deste novo curso
quero pedirche por todos os meus compañeiros de clase.
Ti coñécelos a todos,
sabes as súas calidades e os seus defectos,
entendes mellor que ninguén de que pé coxean
e en que cousas necesitan axuda.

Dáme a túa mirada para contemplalos,
as túas mans para axudarlles,
o teu sorriso para divertilos,
a túa intelixencia para ensinarlles
e, sobre todo, Pai, dáme o teu corazón
para non deixar nunca de amalos. Amén

(José Mª Escudero, Misión  Joven)



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Archivo del blog